Free
롯데김포공항 Sc 채용, Seoul
Korea South, 서울, 서울,
게시됨 October 1, 2024
설명
판매 및 고객 서비스제품 라인, 특징, 장점 등에 대한 지식을 습득, 개발판매 목표 달성을 위하여 고객에게 스와로브스키 제품을 홍보스와로브스키 서비스 표준을 설명, 예시모든 고객의 니즈를 맞춤식으로 달성할 수 있도록 특별한 노력을 함고객과 관계를 형성, 유지판매 및 재고 인지매장의 전반적인 매출 증진에 공헌매장의 매출 목표, 세일즈 개발 및 VPT, PPT, PPP, 신규 개척 건수, (관련이 있는 경우) 전환율 등의 핵심 성과 지표, 매장 내 활동에 대한 인지개인의 판매 생산성과 위에서 언급한 핵심 성과 지표를 적극적으로 관측, 기록재고 움직임과 제품 라인의 성과에 대해 인지필요 및 사안에 따라 다양한 재고 관리 절차(수령, 전달, 재고 기록 업데이트 및 유지, 보충, 재고 조사 등) 수행매장 비주얼 머천다이징 및 유지 관리기업의 가이드라인에 따라 적절한 때에 맞추어 고품질의 비주얼 머천다이징 프레젠테이션 실시 및 유지 관리담당 구역에 대한 정비(쇼케이스, 창문, 제품 등의 청소) 실시, 매장의 전반적인 청결 유지 보조매장 관리매장의 문서화/파일 유지 관리, 시의 적절한 보고서 제출 준수금전 등록기 프로세스 수행가이드라인에 따른 현금 관리, 입금, 정산 등의 적용 및 시행매장 보안 및 안전 절차 준수팀 감독2차/3차 책임자 또는 (관련된 경우) 의사결정자의 역할을 맡음Boutique Manager 또는 Assistant Boutique Manager의 부재 시 매장의 목표 달성을 위해 일상적인 활동에 대하여 팀 구성원들을 감독서로간의 팀워크를 고취 필요에 따라 Boutique Manager 또는 Assistant Boutique Manager를 support함
고용주에게 연락하기
고용주 정보
In 1895, Daniel Swarovski I, a Bohemian inventor and visionary, moved to the village of Wattens, Tyrol in Austria, with his newly-invented machine for cutting and polishing crystal jewellery stones. From this beginning that revolutionised the fashion world, Swarovski has grown to be the world’s leading producer of precision-cut crystal, for fashion, jewellery and more recently lighting, architecture and interiors. Today, the company, still based in Wattens, family-owned and run by 4th and 5th generation family members, has a global reach, with some 26.000 employees, a presence in over 120 countries and a turnover in 2008 of 2.52 billion Euros. Swarovski comprises two major businesses, one producing and selling loose elements to the industry and the other creating design-driven finished products. Swarovski crystal components, known by their product brand names CRYSTALLIZED™ - Swarovski Elements for fashion and STRASS® Swarovski® Crystal for architecture and light, have become an essential ingredient of international design. Since 1965 the company has also catered to the fine jewellery industry with precision-cut genuine and created gemstones, and from April 2008 has strengthened this relationship by revitalising and renaming the product brand ENLIGHTENEDTM - Swarovski Elements. Showing the creativity that lies at the heart of the company, Swarovski’s own-brand lines of accessories, jewellery and home décor are sold through more than 1,600 retail outlets in all major fashion capitals. The exclusive Daniel Swarovski accessories collection has meanwhile become the company’s couture signature.The Swarovski Crystal Society has close to 350,000 members worldwide, keen collectors of the celebrated crystal figurines. And in Wattens, Swarovski Kristallwelten, the multi-media crystal museum, was opened in 1995, as a celebration of Swarovski’s universe of innovation and inspiration.