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Contact Center Supervisor( 고객상담), Korea South

Korea South, Korea South, Korea South
게시됨 2024-10-02
만료 2024-11-02
ID #2373856872
Free
Contact Center Supervisor( 고객상담), Korea South
Korea South, Korea South, Korea South,
게시됨 October 2, 2024

설명

채용제목 Contact center Supervisor( 고객상담) (지원마감) 회사소개 다국적소비재사 업무내용/자격요건 담당직무-Human resources management to call takers and QAA-KPI management ? Answer rate, Abandoned rate, First call resolution, NPS-Training for call takers and QAA-Weekly/monthly call performance analysis and corrective action plan-Call performance evaluation to call takers-Monthly Contact center operation report-Contact center expense arrangement-Strong complaint clearance from consumers/customers, as 2nd layer (1st: call taker, 3rd: ASS manager)-Management of facilities of Contact center such as PBX, IVR and etc. [자격요건]Experience of Call center works of 7 years including call taker/QAA background. Consumer Electronics company work experiences preferred.[전형절차]서류전형/ 인터뷰[제출서류]국영문이력서자격요건Experience of Call center works of 7 years including call taker/QAA background. Consumer Electronics company work experiences preferred.[전형절차]서류전형/ 인터뷰[제출서류]국영문이력서전형절차서류전형/ 인터뷰[제출서류]국영문이력서제출서류국영문이력서 기타사항 학력 : 학력무관, 나이:무관, 성별 : 무관, 외국어 : 무관 직급 : 대리/과장 근무지 : 서울

작업 세부 정보:

직업 종류: 풀 타임
계약 유형: 영구적인
급여 유형: 월간 간행물
직업: Contact center supervisor( 고객상담)

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