Key Responsibilities• 전화, 티켓 요청을 모니터링 후 사용자 지원• 하드웨어, 소프트웨어 및 네트워크 문제에 대해 현장 지원 제공• 기술적 문제를 해결하고, 필요에 따라 Tier 2,3로의 에스컬레이션• IT 장비 재고를 관리하고, 자산을 추적하며 대여 장비를 유지**자세한 JD는 별도 지원자에 한하여 전달 드립니다.
Key Requirements• 학사 학위 이상 (관련 학과 전공 - 컴퓨터공학/엔지니어링/전자정보 등)• 5년 이상의 헬프데스크 또는 데스크 사이드 서포트 경험 • 중급 이상의 영어 실력What’s on Offer- 근무지: 경기도 부천- 근무시간: 주5일 / 09:00 ~ 18:00 (월~금)- 근무형태: 정규직- 급여: 면접 후 협의 (내규에 따른 책정)
광고
[글로벌 It 서비스 회사] Desk Side Support Engineer 데스크 서포트 엔지니어(헬프데스크), Dongdaemun-gu
Free
[글로벌 It 서비스 회사] Desk Side Support Engineer 데스크 서포트 엔지니어(헬프데스크), Dongdaemun-gu
Korea South, 서울, 동대문구,
게시됨 November 21, 2024
설명
고용주에게 연락하기
고용주 정보
Perfect placements. Speedy staffing. Tenacious testing. Who's Adecco, we hear you ask? Only the top provider of first-class HR solutions. Our consultants work with some of the best, and most exciting, companies all over the world. We equip our clients with priceless industry insight and put everything we've got into training and mentoring our candidates.
We're here to match talented people with the job opportunities and employers they're looking for. On any given day we connect over 700,000 people with fulfilling opportunities that make the most of their skills now and enable them to develop new expertise for the future.