Tätigkeitsbereich: IT / Telekommunikation Fachabteilung: Information Technology Gesellschaft: Mercedes-Benz Korea Limited Standort: Mercedes-Benz Korea Limited, Seoul Square, Seoul Startdatum:sofort Veröffentlichungsdatum:..4 Stellennummer: MERGYArbeitszeit: Vollzeit Join us Aufgaben Intro We're seeking a skilled individual to join our team as a IT O2 O Incident management(Direct Contract).
As part of our commitment to digitalization and enhancing the customer experience through Online2 Offline (O2 O) integration, Mercedes-Benz is seeking a skilled O2 O Incident Management Specialist.
This role is pivotal in supporting our O2 O applications by efficiently managing and resolving incidents, thereby contributing to the seamless digital journey of our customers and the performance enhancement of our live products.
※ Maximum two 2 years from the hiring date (Contract period may be flexible) 메르세데스-벤츠는 디지털화와 온라인-오프라인(O2 O) 통합을 통해 고객 경험을 향상시키기 위한 노력의 일환으로, 유능한 O2 O 인시던트 관리 전문가를 찾고 있습니다.
이 역할은 O2 O 애플리케이션을 효율적으로 관리하고 문제를 해결함으로써 고객의 원활한 디지털 여정과 실시간 제품의 성능 향상에 기여하는 중요한 역할을 합니다.
※ 채용 시점으로부터 최대 2년 직접계약직 (계약기간은 유동적일 수 있습니다.) Job description IT Service Operation Lead the rapid and effective resolution of incidents related to O2 O applications, ensuring minimal disruption to business operations and customer services.
If relevant, managing relationships with external vendors or third-party service providers involved in incident resolution.
Oversee and ensure the provision of exceptional operational support across various levels (1st, 2nd, and 3rd level support) for O2 O applications, striving for best-in-class support standards.
Work in line with the ITIL framework to manage and improve service levels.
IT 서비스 운영O2 O 애플리케이션과 관련된 인시던트를 신속하고 효과적으로 해결하여 비즈니스 운영과 고객 서비스에 지장을 최소화내부 팀과 외부 사용자 모두에게 주요 연락 창구 역할을 하며, 부서 간 협력을 통해 인시던트 해결.
IT 관리, 비즈니스 오너, 서비스 데스크를 포함한 모든 수준의 이해관계자와 정기적 소통.인시던트 해결에 관여하는 외부 벤더 또는 제3자 서비스 제공업체와의 관계 관리O2 O 애플리케이션에 대한 다양한 수준(1차, 2차, 3차 지원)의 뛰어난 운영 지원을 감독하고 보장하여 최고의 지원 기준 추구ITIL 프레임워크에 따라 서비스 수준을 관리 및 개선 Compliance and Standards Adherence Ensure adherence to all relevant organizational policies, procedures, standards, and regulatory requirements, particularly in areas of safety, data protection, and IT governance.컴플라이언스 및 표준 준수안전, 데이터 보호 및 IT 거버넌스 영역에서 모든 관련 조직 정책, 절차, 표준 및 규제 요구 사항을 준수 Technology and Process Integration Play a crucial role in integrating technology solutions and business processes to improve the efficiency and effectiveness of incident management.
Facilitating training and knowledge sharing sessions within the team and other relevant departments to improve overall incident handling capabilities.기술 및 프로세스 통합인시던트 관리의 효율성과 효과성을 향상시키기 위해 기술 솔루션과 비즈니스 프로세스 통합에 중요 역할팀 및 기타 관련 부서 내에서 인시던트 처리 능력을 향상시키기 위한 교육 및 지식 공유 세션 주관 Others Ensure that documentation in the relevant repositories is kept up-to-date Setting, monitoring, and reporting key performance indicators related to incident response times, resolution rates, and customer satisfaction.기타관련 문서 저장소의 문서 최신화 유지인시던트 대응 시간, 해결 비율 및 고객 만족도와 관련된 주요 성과 지표 설정, 모니터링 및 보고Qualifikationen Education: Bachelor's degree in Computer Science, Information Systems, or a related field.
Experience3 ~5 years Specific knowledge Strong focus on incident management.
Familiarity with ITIL frameworks and best practices in IT service management.
Proven track record of managing and resolving complex IT incidents.
Excellent communication skills and the ability to interact effectively with both technical and non-technical stakeholders.
Strong problem-solving skills and the ability to work under pressure.
Fluent in English and Korean 학력컴퓨터 과학, 정보 시스템 또는 관련 분야 학사 학위경력3년 이상역량인시던트 관리에 중점을 둔 경력.
IT 서비스 관리의 ITIL 프레임워크 및 모범 사례에 대한 이해.복잡한 IT 인시던트를 관리하고 해결한 입증된 경력.우수한 의사소통 능력과 기술 및 비기술 이해관계자와 효과적으로 상호작용할 수 있는 능력.강한 문제 해결 능력과 압박 속에서 작업할 수 있는 능력.한국어 영어 능통자 Guidelines1.
Applications are open to individuals without disqualifying factors for overseas travel.
(For males, completion of military service or exemption is required.)2.
Preferential treatment will be given to individuals eligible for employment protection (e.g., war veterans, persons with disabilities) in accordance with relevant laws and regulations.3.
If discrepancies or false documents are found during the application and selection process, the hiring may be revoked.4.
Mercedes-Benz Korea conducts the hiring process in compliance with Article 7 of the Gender Equality in Employment Act.
안내사항1.해외 여행에 결격 사유가 없는 분에 한하여 지원 가능합니다.
(남성의 경우 병역을 마치거나 면제된 자)2.취업보호 대상자(보훈, 장애인 등)는 관계법령에 의거 우대합니다.3.지원서 및 전형 절차 중 확인된 내용이 사실과 다르거나, 허위 서류를 제출하신 경우에는 채용이 취소될 수 있습니다.4.메르세데스 벤츠 코리아는 남녀고용평등법 제7조에 의거하여 채용절차를 진행하고 있습니다.
Benefits Mitarbeiterhandy möglich Gesundheitsmaßnahmen Mitarbeiterrabatte möglich Mitarbeiter Events Kantine, CaféGute Anbindung Parkplatz Wir benötigen Ihre Zustimmung, um den Youtube-Service zu laden!Wir verwenden einen Service eines Drittanbieters, um Videoinhalte einzubetten.
Dieser Service kann Daten zu Ihren Aktivitäten sammeln.
Bitte lesen Sie die Details durch und stimmen Sie der Nutzung des Service zu, um dieses Video anzusehen.
Dieser Inhalt darf aufgrund von Trackern, die Besuchern nicht offengelegt werden, nicht geladen werden.
Der Besitzer der Website muss diese mit seinem CMP einrichten, um diesen Inhalt zur Liste der verwendeten Technologien hinzuzufügen.
Powered by
광고
It O2o Incident Management(direct Contract), Korea South
Free
It O2o Incident Management(direct Contract), Korea South
Korea South, 서울, 서울,
게시됨 August 23, 2024